Smaakmakers.

Bij Hessing werken we elke dag aan een mooi en gezond versproduct. Van productontwikkeling tot het de band afrolt de schappen in. Samen met 2000 Smaakmakers maken we SuperVers elke dag nóg verser. De Smaakmakers van Hessing hebben elk hun eigen expertise, maar één onmisbaar ingrediënt gemeen: de skills voor SuperVers. Maak kennis met een aantal van onze Smaakmakers!

Luís Wijsman
Operations Manager Inpakzakken

Operations VersFabriek – Venlo.

De verwerkingslijnen waarmee we werken voor spinazie kunnen maar liefst 2000 kilo spinazie per uur verwerken. Nergens anders ligt die output zo hoog.

De smaak te pakken.
Ik zet alles op alles om te zorgen dat er zoveel mogelijk groente op de juiste manier van de band rolt zodat de schappen 24/7 gevuld zijn met verse, kwalitatieve en lekkere groenten. Dat maakt mij trots!

Geheime ingrediënt.
Het werk zien als wedstrijd zodat we de output altijd halen. Dat betekent samenwerken en een goed product creëren.

Favoriete SuperFood.
Spinaziestamppot met zalm.

Marjolein Hoogendoorn
Category Management Team Lead.

Productontwikkeling Verspakketten – Zwaagdijk

Hetgeen wij ontwikkelen is uiteindelijk ook hetgeen dat op de borden ligt van de consument en dus bepalend voor hoe gezond Nederland eet.

De smaak te pakken.
We hebben dagelijks contact met onze klanten, dat is uniek. De trends die spelen in de wereld van vers vertalen we met elkaar door naar een smaakvol en voedingsrijk verspakket. Het mooiste is dat we consumenten hiermee niet alleen mentaal en fysiek gemak bieden, maar ook zorgen dat ze gezond eten. Het terugzien van je eigen ontwikkelde verspakketten in de supermarkt verveelt nooit!

Geheime ingrediënt.
Dat is voor mij meedoen in de dynamiek van Hessing en tegelijkertijd continu zelf blijven nadenken hoe dingen verbeterd kunnen worden.

Favoriete SuperFood.
Het Orzo Risotto Verspakket.

Jorrit van der Bos
Teamleider Productontwikkeling

Productontwikkeling – Zwaagdijk

Het is continu balanceren tussen smaak en voedingswaarden. Daarom werken we nauw samen met supermarkten en testen we onze gerechten onder een consumentenpanel. Zo weten we zeker dat we een passend recept hebben dat gezond én lekker is.

Smaakmaker Jorrit experimenteert erop los.

De smaak te pakken.
Dat gaat voor mij zeker op! Samen met een team van ontwikkelaars bedenk ik alle smaken en concepten. Dus maaltijdsalades, verspakketten en zelfs over een zakje rauwkost denken we na. Het leukste is natuurlijk testen. Ik proef al snel of de verhoudingen kloppen of niet. Vanuit daar gaan we verder ontwikkelen, net zo lang totdat er een perfecte smaakcombinatie ontstaat voor onze klant.

Geheime ingrediënt.
Voorop blijven lopen op het gebied van nieuwe trends en ontwikkelingen. En wat ook zeker meehelpt is het opbouwen van een goede relatie met zowel productie, leveranciers als onze klanten.

Favoriete SuperFood.
Het Pad Thai Verspakket.

Manon Aben
Communicatie- en Contentspecialist

Communicatie – Venlo

Ook op kantoor voel je de dynamiek van de VersFabriek. Het is belangrijk dat medewerkers, potentiële collega’s, klanten en andere stakeholders een goed gevoel hebben bij Hessing. Dat ze thuis of op een feestje trots over ons bedrijf vertellen. Aan dat verhaal schrijf ik graag mee!

De smaak te pakken.
Ik zorg ervoor dat ons (werkgevers)merk de wereld in wordt geslingerd. Het is daarbij belangrijk te weten wat er speelt. Zowel in de wereld van Vers als bij potentiële medewerkers. Eerst doortasten en dan de creativiteit de vrije loop laten. Zo kunnen we écht impact maken met het Hessing merk!  

Geheime ingrediënt.
Plezier hebben in het werk! Doen wat je leuk vindt en fijn samenwerken met collega’s. Ik geloof dat je dan het meeste werk verzet en de tofste resultaten kunt neerzetten met elkaar. 

Favoriete SuperFood.
In de zomer een frisse maaltijdsalade met granaatappelpitjes, in de winter een oud-Hollandse stamppot met iedere keer een andere groente in de hoofdrol.  

Weten wat er speelt in de wereld van SuperVers?
Volg ons op social media.

Koen van Leeuwe
International Accountmanager QSR

Commercie – Alle SuperVers locaties

Wij willen gezond eten makkelijk maken. Op ieder moment, op iedere plek én met de juiste kwaliteit. Dat is topsport!

De smaak te pakken.
We zijn met trots al meer dan 30 jaar global supplier voor de grootste #1 Quick Service Brand ter wereld! Voor McDonalds rolt jaarlijks ruim 6 miljoen kilogram aan groenten van onze band.

Geheime ingrediënt.
Werken bij Hessing betekent dat we spelen in de Champions League van Vers. Zowel mentaal als fysiek moet je in topconditie zijn om aan onze belofte van SuperVers te kunnen blijven voldoen.

Favoriete SuperFood.
Hydroponics Batavia sla met komkommer, walnoten en feta.

Gracjan Pajak
Operations Manager Verspakketten

Operations VersFabriek – Zwaagdijk

Ons motto is kwaliteit boven alles. Door te streven naar operational excellence en te zorgen dat we voldoen aan de hoogste normen en voedselveiligheidsrichtlijnen, brengen we SuperVers naar een hoger niveau.

De smaak te pakken.
Ik ben trots dat ik een team van toegewijde professionals mag leiden. Samen werken we aan het bereiken van een soepele en efficiënte productie. Als de verspakketten van mijn productielijnen afrollen en hun weg naar de klanten vinden en ik deze terugzie in de supermarkt, dan krijg ik serieus tranen van geluk!

Geheime ingrediënt
Doorzettingsvermogen, consistentie, hard werken en een liefdevolle benadering van je taken zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt. Door voorraadbeheer op topniveau te houden en capaciteitsplanning nauwkeurig af te stemmen op de vraag, zijn we altijd klaar om aan de behoeften van onze klanten te voldoen.

Favoriete SuperFood.
Het Chinese Sweet Chili Verspakket.

Karlijn Litjens
HR-adviseur

HR – Venlo

De nieuwe fabriek in Venlo is mega. In deze transitie zijn we echt van 0 naar 1000 gegaan. Dit brengt onwijs veel veranderingen met zich mee en dat ik daar een bijdrage aan mag leveren is voor mij een gave uitdaging.

De smaak te pakken.
Ik vind de omgeving waarin ik werk onwijs interessant omdat ik leergierig en ambitieus ben. Als je wilt leren, is er hier heel veel mogelijk. Ik ben als Young Professional begonnen en inmiddels heb ik al mooie stappen gemaakt. Ik vervul nu een volwaardige functie als HR Adviseur.

Geheime ingrediënt
Een open blik houden en kansen pakken waar je ze pakken kan. Ook is het belangrijk dat je je elke dag laat inspireren door de dynamiek die hier heerst. Door samen met collega’s te werken aan ons gezamenlijke doel ‘gezond eten makkelijk maken’, worden we zelf ook gemotiveerd om gezond te leven. Laat ik nou zelf juist veel energie krijgen van gezond en lekker eten én een goede workout.

Favoriete SuperFood.
De Quinoa Noten Salade en stiekem eigenlijk ook gewoon álle verspakketten.

Erwin Janssen
Manager Bedrijfsbureau

Bedrijfsbureau – Venlo

De systemen waarmee we werken gaan een steeds grotere rol krijgen in de manier waarop we werken. Met name door de logistieke automatisering maakt dat wij echt een fabriek van de toekomst hebben.

De smaak te pakken.
In 2019 ben ik binnengekomen als Young Professional en inmiddels behoor ik wel tot een van de professionals binnen onze organisatie en werk ik nu als Manager Bedrijfsbureau. Deze afdeling is echt het hart van de fabriek. Hier komt alle informatie samen en samen zorgen we ervoor dat de Productie-, Materiaal- en Personeelsplanning SuperSmooth op elkaar is afgestemd.

Geheime ingrediënt.
Uiteindelijk wil je het product met een zo hoog mogelijke kwaliteit bij de consument. Dat maakt het spel heel dynamisch en dat we superkort op die keten zitten. Door hier als team op in te spelen zorgen we ervoor dat we elke dag de controle houden over onze processen. Elke dag een stapje beter; daar geloof ik in!

Favoriete SuperFood.
Maaltijdsalade Marrokaanse Kip